Обогаћени једносменски рад

Учитељица: Јадранка Шијан

Наставна јединица: Загонетне приче, питалице , мозгалице


Кроз динамичну, занимљиву атмосферу деца су размишља и покушавала да примене све што знају, претпостављају или закључе како би дошали до одговора.

Мозгалице, питалице и загонетна приче од детета “траже” да проблем сагледа из другачијег угла, да повеже елементе на нов начин, уочава детаље, да користи више својих функција истовремено, да на неконвенционалан начин реши неки проблем… Решавањем различитих мозгалица дете: побољшава концентрацију, вежба памћење, развија логичко и аналитичко мишљење, усавршава координацију, развија перцепцију, подстиче креативност, развија самопоуздање и повећава ниво сигурности у себе, учи се решавању проблема…

Деца воле овакав начин рада и на тај начин лакше могу и да усвоје школско градиво.

ПРЕЗЕНТАЦИЈА